Jdi na obsah Jdi na menu
 


Podněty, náměty

Vážení hosté,

budeme rádi za Vaše připomínky, náměty a nápady pro další zlepšování našich služeb, jejichž kvalita je pro nás prioritou. Budete-li si přát na těchto stránkách nalézt jakékoli další informace či fotografie (pro maminku: nebo najdete-li překlepy a chyby  ), neváhejte nám o tom říci.

Admin

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Ceny

(Michal, 27. 2. 2013 12:41)

Možná by mělo smysl uvádět na webu ceny jídel? Nevím jako ostatní ale já se třeba rozhoduji dosti podle toho. Jestli je tu už máte, taky by si myslím zasloužily zviditelnit něčím jako "ceník" nebo "jídelní lístek". Zdraví Michal

Re: Ceny

(Admin, 27. 2. 2013 13:47)

Dobrý den,
v současné době připravujeme novou podobu jídelního lístku s několika novinkami, v případě zájmu Vám rádi zašleme stávající menu e-mailem; můžete nám prosím poslat Vaši e-mailovou adresu na naši perlyasie88@163.com? Děkuji.

Sushi

(Igor, 10. 8. 2012 17:24)

Dobry den, planujete nabizet take Sushi?
Dekuji za odpoved.

Re: Sushi

(Perly Asie, 12. 8. 2012 11:35)

Děkuji za tento dotaz. Možnost nabídky Sushi pro naše zákazníky již delší dobu zvažujeme, ve střednědobém horisontu bychom ji rádi zařadili na jídelní lístek. V současné době komunikujeme tuto budoucí možnost partnerským cestovním kancelářím, v případě positivní odezvy předpokládáme rozšíření nabídky na letní sezonu 2013.

Dotaz

(Zdeněk, 30. 1. 2012 22:46)

Dobrý a krásný den,
funguje Vaše roznášková služba i do Benešova?

Re: Dotaz

(Perly Asie, 5. 2. 2012 19:38)

Pro maximální čerstvost, správnou teplotu a konzistenci pokrmů zajišťujeme roznášky výhradně v rámci Prahy 1, také je to do Benešova na rikšu přece jen trochu dále :-)

Dobrá bašta

(Martin, 27. 12. 2011 4:22)

Fakt dobrá bašta. Mohu vřele doporučit. Jenom jsme chvíli hledali cestu od metra.

Re: Dobrá bašta

(Perly Asie, 30. 12. 2011 16:37)

Naši kuchaři děkují za pochvalu. Těšíme se na Vaši další návštěvu.

Prosba

(Septim, 29. 12. 2011 10:05)

Mohl bych prosím, prostřednictvím fotogalerie nahlédnout též do kuchyně?

Re: Prosba

(Perly Asie, 30. 12. 2011 16:34)

Dobrý den Vám přeji, děkuji za Váš dotaz. Stejně jako u většiny předních a specificky zaměřených restaurací, i u nás je zázemí a marketing velmi pečlivě střeženým know-how. Dovolujeme si Vás však ujistit, že pečlivost v přípravě, správné postupy a nekompromisní kvalita v komplexním rámci restaurace je pro nás prioritou a samozřejmostí.

Úžasně dobrá jídla, milá obsluha

(Marie, 21. 12. 2011 8:39)

Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že obsluha i jídla v této restauraci jsou vynikající. Všem vřele doporučuji. Budete se rádi vracet.

Re: Úžasně dobrá jídla, milá obsluha

(Perly Asie, 30. 12. 2011 16:11)

Jsme velmi rádi za Vaši pochvalu, spokojenost hosta je pro nás cílem a odměnou. Děkujeme.